صفحه اصلی نمونه کارها میزبانی وب ثبت دامین

 سفارش و حرید آنلاین 

تماس با ما
     
  طراحی وب سایت
  هاستینگ  ( ویندوز - لینوکس )
  نماینگی هاستینگ
     

سوال :چگونه ميتوانم از شما خريد كنم؟

جواب : كافيست در خواست خود را براي ما ارسال كنيد. اين كار كاملا آنلاين بوده و شما ميتوانيد به راحتي پلنهاي مورد نظر خود را انتخاب نماييد و فرم مربوط به آنرا پر كنيد پس از ارسال فرم شما ميتوانيد نسبت به خريد آن پلن اقدام نماييد.

سوال :پس از اينكه مبلغ پلن را پرداخت كردم بايد چه كاري انجام دهم؟

جواب : بايد وارد سایت ما شده و در قسمت سفارش آنلاین شماره فيش بانكي خود و تاريخ واريز و همچنين نام واريز كننده را وارد کنید. پس از ارسال این اطلاعات ما اطلاعات ارسالی شما را بررسي ميكنيم سپس با شما تماس خواهيم گرفت.

سوال : پس از اينكه فرم مربوط به شماره فيش بانكي را تكميل كردم و ارسال كردم چه مدتي طول خواهد كشيد كه سايت من حاضر شود ؟

جواب : ما پس از دريافت مشخصات شما ، ابتدا مراحل بانكي آنرا انجام خواهيم داد و پس از تاييد مبلغ واريزي شما توسط بانك به شما اطلاع خواهيم داد كه اطلاعات شما صحيح ميباشد. سپس چنانچه تقاضاي Domain كرده باشيد سفارش ثبتDomain را ميدهيم . زماني كه براي ثبت يكDomain لازم است بين 5 دقیقه الي 24 ساعت ميباشد كه پس از ثبت كامل Domain ما با شما تماس خواهيم گرفت و برايتان آخرين ايميل , كه حاوي مشخصات سايت شماست را ارسال ميكنيم. مدت زمان  قطعي انجام اين كار بستگي به  زمان ارسال فرم آخر يعني فرم ارسال شماره فيش بانكي خواهد داشت كه اين زمان بين 1 تا حداكثر 48 ساعت بعد خواهد بود.

سوال :من از شما فقط هاست خريداري كرده ام و سفارش ثبتDomain را نداده ام ، چه مدت طول خواهد كشيد كه اكانت من فعال شود؟

جواب : ما پس از دريافت مشخصات شما ، ابتدا مراحل بانكي آنرا انجام خواهيم داد و پس از تاييد مبلغ واريزي شما توسط بانك اكانت شما را ايجاد ميكنيم و سپس به شما اطلاع خواهيم داد و مشخصات سايت را برايتان ارسال ميكنيم. زمان انجام اين كارها بستگي به زمان ارسال آخرين فرم يعني فرم شماره فيش بانكي دارد در اولين فرصت ممكن پس از چك كردن شماره فيش شما اكانت ايجاد خواهد شد.

سوال : آيا من ميتوانم با مراجعه مستقيم به دفتر فروش شما از آنجا خدمات را خريداري نمايم؟

جواب : خير، فروش ما بصورت آنلاين است. دفتر فروش ما فقط پاسخگوي سوالات شما در زمينه خريد و مشكلات احتمالي كه با آن مواجه ميشويد، ميباشد.و فقط چنانچه مايل به خريد اكانتReseller از ما هستيد، ميتوانيد به دفتر فروش جهت عقد قرار داد مراجعه نماييد.

سوال :هم اكنون حدود 48 ساعت از زمان ارسال آخرين فرم (فرم شماره فيش) مي گذرد اما هنوز هيچ ايميلي از شما دريافت نشده است ، مشكل از چيست؟!

جواب : شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی شبکه با شماره تلفن 02166308320 تماس حاصل نمایید و مشکل را عنوان نمایید که همکاران ما نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

سوال :سرورهاي شما در كجا قرار دارد؟

جواب : سرورهاي ما در يكي از ديتا سنتر هاي كشور آمريكا  قرار دارد.

سوال : من از شما فضا خريده ام و ميخواهم مقدار آنرا افزايش دهم. حالا بايد چه كاري انجام دهم ؟!

سوال : آيا ميتوانم پس از خريد يك پلن هاستينگ بعدها مقدار آنرا افزايش دهم؟

جواب : بله شما ميتوانيد در هر لحظه كه مايل بوديد نسبت به Upgrade كردن فضاي خود اقدام نماييد. ما خدمات هاستينگ شما را تا همان لحظه محاسبه ميكنيم . و پس از آن از همان زمان به مدت يك سال به شما خدمات جديد را ارائه ميكنيم.

سوال :‌من مدتي قبل مقداري فضا خريده ام اما حالا به اين نتيجه رسيده ام كه اين مقدار برايم زياد است ، آيا ميتوانم مقدار فضاي آنرا كمتر كنم و يك پلن پايين تر را انتخاب كنم؟

جواب : خير . سرور و پلان ثبت شده قابل تغییر نیست

سوال :آيا سرور شما ASP و ياASP.NET را پشتيباني ميكند؟

جواب : بله ، ما دو نوع  سرور داریم :1- سرور شماره یک داراي سيستم عامل ویندوز است كه قادر به پشتيبانيASP و ASP.NET ميباشد.سرور دوم ما سرور لینوکس میباشد که زبانهاي PHP, Perl, CGI و... را به خوبي  پشتيباني می کند.

سوال :من از جايي ديگر Domain خريداري كرده ام ، آيا ميتوانم از خدمات هاستينگ شما استفاده كنم ؟!

جواب : بله . در صورتي كه دسترسي به كنترل پنل Domain خود دارید و امكان وارد كردن DNS براي شما وجود دارد شما ميتوانيد به راحتي از امكانات ما استفاده كنيد.لطفا dns های زیر را وارد کنید

NS1.Dolphinco.Net                  NS2.Dolphinco.Net

سوال :هم اكنون من از شركت ديگري خدمات گرفته ام كه رو به پايان است. حال ميخواهم تمامي سايت خودم را بر روي هاست شما انتقال دهم، اين كار امكان پذير است ؟!

جواب : بله .

سوال : من سفارش ثبت Domain را داده ام، مدت زماني كه به طول ميانجامد كه Domain من ثبت شود، چقدر است!؟

جواب : ثبت Domain در سيستم هاي بين المللي و در هر سايت متغير است و اين زمان از 5 دقیقه تا 72 ساعت به طول مي انجامد. اما Domain هايي كه ما ثبت ميكنيم پس از حدود 5 دقیقه  ثبت و پس از حداكثر 24 ساعت از زمان سفارش قابل دسترسي میباشد.

سوال :‌آيا كنترل پنل دامین در اختيار من گذاشته ميشود؟

جواب : در صورت درخواست بله. شما ميتوانيد پس از اينكه Domain شما ثبت شد براي ما ايميل ارسال كنيد و تقاضاي كنترل پنل نماييد. ما تمام مشخصات كنترل پنل را در اختيار شما قرار خواهيم داد. در اين صورت ما ديگر هيچ مسئوليتي در قبال مشكلات احتمالي كه براي Domain شما بوجود مي آيد نداريم .

سوال :آيا ميتوانيم يك Domain را به مدت بيشتر از يك سال خريداري كنم؟

جواب : بله . اما اين امكان در سايت گنجانده نشده است و شما بايد تقاضاي خود را بصورت ايميل براي ما ارسال كنيد.

سوال :من تمايل به تمديد Domain خود دارم . چگونه ميتوانم اين كار را انجام دهم؟

جواب : فرم مربوط به خريد Domain را پر نماييد و پس از انجام مراحل بانكي و پس از وارد نمودن شماره فيش براي ما ايميل ارسال نماييد و قيد نماييد كه تمايل به تمديد آن داريد. ما پس از آن نياز به يك سري اطلاعات خواهيم داشت كه پس از آن با شما تماس خواهيم گرفت.

سوال :من به اینترنت متصل هستم اما برنامه ftp باز نمی شود و یا اطلاعات را ارسال کرده ام اما بر روی اینترنت قالب جدید یا سایت من دیده نمی شود ؟

جواب : بعضی مراکز ISP  متاسفانه خدمات خود را بر روی دستگاه کش (این دستگاه هر از مدتی اطلاعات را ذخیره می کند و شما اطلاعات و سایتها را از روی این دستگاه می بینید نه شبکه جهانی اینترنت) ارائه می کنند یعنی اینترنت واقعی را ارائه نمی کنند بنابراین برنامه ftp  باز نمی شود و در صورت آپدیت سایتتان هم ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا شما تغییرات را ببینید بهتر است از کارت یک مرکز isp دیگر یا شهر دیگر استفاده کنید البته مطمئن شوید فایل اصلی شما به نام index.htm  می باشد یکبار در آخر آدرس سایتتان یک علامت سئوال تایپ کنید شاید مشکل دیدن سایت رفع شود .

سوال :من هنوز سوال دارم و با خواندن اين صفحه هم سوالات من بر طرف نشده است. حالا چه كار كنم؟!

جواب : از قسمت ارتباط با ما (پشتيباني) ,  استفاده كنيد و سوالتان را مستقيما از ما بپرسيد.

 



 
 

Copyright 2003 © 2010 . Dolphin.ir / All Rights Reserved